כל הדרכים להשיג שינה ערבה ולהתעורר רעננים

שינה ערבה, איכותית וטובה היא לא דבר מובן מאליו. רבים הם האנשים הסובלים מבעיות הקשורות לשינה בין אם זה כאלה שלא מצליחים להירדם בלילה, יש את אלה שמתעוררים מכל רעש הכי קטן, הורים טריים שהילדים מעירים אותם ממגוון של סיבות, יש את המבוגרים יותר שעם השנים מתקשים לישון וקמים מוקדם בבוקר ועוד… כידוע לשינה מגוון רחב של תפקידים בגופנו. היא אחראית על חידוש התאים, מעניקה לגוף אנרגיה, מרפאת אותה ולא סתם אומרים כי כשילדים חולים, לא מעירים אותם מהשינה, השינה היא התרופה הטובה ביותר. אז הנה כמה דרכים שאולי יעזרו לכם להשיג שינה טובה יותר.

 

שינה ערבה על מזרון מעולה ולא פחות מזה

למזרן עליו אנו ישנים השפעה אדירה על השינה שלנו. יש היום מגוון רחב של מזרנים ביניהם פנדה מזרן, מזרן לטקס, מזרן עם או ללא קפיצים, מזרן בהתאמה אישית ועוד. חשוב לבחור מזרן שמתאים למבנה הגוף שלכם, לבעיות האורטופדיות מהן אתם סובלים ואם מדובר במזרן לתינוק או ילד, גם כאן חשובה ההתאמה. בחרו מזרן העשוי מחומרים איכותיים.

אל תאכלו ארוחות כבדות בסמוך לשינה

במהלך הלילה מערכת העיכול צריכה לנוח, כמו כל שאר הגוף. אם אכלו ארוחה כבדה בסמוך לשינה אתם תגרמו לגוף לעבוד שלא לצורך. לכן, שווה לאכול את הארוחה האחרונה שלכם לפחות 4 שעות לפני השינה ואם אתם רעבים לפני השינה, ספל לואיזה חמים עם פרי או עוגיה זה מספיק בהחלט.

 

הימנעו משתיית קפה ומשקאות המכילים קפאין אחרי השעה 17:00

קפאין מעורר וזה כמובן מצוין בבוקר ולכל מי שעובד קשה וצריך לשמור על עירנות. יחד עם זאת, ההשפעה שלו היא לטווח רחוק ולכן לא מומלץ להמשיך לשתות משקאות המכילים קפאין לאחר שעת ארוחת הצהריים.

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים

עוד בנושא